Άνταμ Τζαντ
Διευθύνων σύμβουλος

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές διαδικτυακού μάρκετινγκ και οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν παγκοσμίως. Ακόμη και μετά από όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει ένας από τους καλύτερους τρόπους οικοδόμησης σχέσεων με τους πελάτες και είναι επίσης οικονομικά αποδοτικό.

Μπορεί να είναι ένας φανταστικός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερες πωλήσεις και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι οι συνδρομητές σας δεν σας ξεχνούν με όλους τους άλλους περισπασμούς στο διαδίκτυο.

Πώς μπορείτε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ασφαλιστική σας επιχείρηση; Ακολουθούν πέντε συμβουλές για να ξεκινήσετε.


1. Εστιάζετε συνεχώς στη δημιουργία της λίστας σας

Το μάρκετινγκ ασφαλιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λειτουργεί μόνο όταν δημιουργείτε τη λίστα σας με συνέπεια. Όσο μεγαλύτερη είναι η λίστα, τόσο το καλύτερο, αλλά δεν θέλετε να συμπληρώσετε τη λίστα σας με συνδρομητές που δεν ανοίγουν ποτέ ή δεν ενεργούν στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Θέλετε να είναι ενεργοί συνδρομητές, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στην εγγραφή των σωστών ατόμων.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό παρέχοντας ένα στοιχείο αξίας που οι πελάτες σας θα βρουν χρήσιμο. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ebook, μια έκθεση, μια ειδική προσφορά ή κάτι παρόμοιο - οτιδήποτε θα δελεάσουν τους ανθρώπους να παραδώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους σε αντάλλαγμα.

Για να ενθαρρύνετε περισσότερα άτομα να εγγραφούν στη λίστα σας:

  • δημιουργήστε μια ειδική σελίδα προορισμού που απαριθμεί τα οφέλη της εγγραφής.
  • τοποθετήστε μια φόρμα εγγραφής σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας, ίσως στην πλαϊνή στήλη.
  • πειραματιστείτε με ένα αναδυόμενο παράθυρο στον ιστότοπό σας που περιέχει μια φόρμα εγγραφής.
  • δημιουργήστε φόρμες εγγραφής ή συνδέσμους προς τη σελίδα προορισμού σας από τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


2. Δημιουργήστε περιεχόμενο που παρέχει αξία

Ένα από τα μεγάλα μειονεκτήματα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι εύκολο να αγνοηθούν. Εάν σε κάποιον δεν αρέσει αυτό που βλέπει, μπορεί να στείλει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Ένας τρόπος για να αποφύγετε αυτό είναι να εστιάσετε στην παροχή αξίας σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το περιεχόμενο πρέπει πάντα να είναι υψηλής ποιότητας όταν χρησιμοποιείται για μάρκετινγκ, αλλά είναι ακόμα πιο σημαντικό με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μόλις κάποιος ανοίξει μερικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αποφασίσει ότι δεν έχει καμία αξία γι 'αυτούς, θα σταματήσει να τα ανοίγει ανεξάρτητα από το πόσο καλά γραμμένες είναι οι γραμμές θέματος.

Αυτό σημαίνει αποφυγή θέσεων πωλήσεων και αντ 'αυτού παροχή περιεχομένου που είναι ενημερωτικό, χρήσιμο και εμπνευσμένο. Με κάθε τρόπο, βάλτε το περιστασιακό βήμα πωλήσεων ή μια υπενθύμιση για ένα νέο προϊόν, αλλά κάντε το μεγαλύτερο μέρος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας χρήσιμο.

Συμπεριλάβετε ειδικές προσφορές, εκπτώσεις και κάντε τους συνδρομητές σας να αισθάνονται ότι αξίζουν τον κόπο να ανοίξουν τα email σας.


3. Συμπεριλάβετε τις προσκλήσεις για δράση

Δημιουργήστε προσκλήσεις για δράση στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, λέγοντας στους συνδρομητές σας τι ενέργεια θέλετε να κάνουν. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την ανάγνωση μιας ανάρτησης ιστολογίου, τον έλεγχο ενός νέου προϊόντος στον ιστότοπό σας ή την εγγραφή στον λογαριασμό σας στο Twitter.

Εάν συμπεριλάβετε μια ειδική προσφορά στο email σας, διευκρινίστε τι πρέπει να κάνουν οι συνδρομητές και μην αφήσετε τίποτα στην τύχη.


4. Τμηματοποιήστε τους συνδρομητές σας

Ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών λιστών για διαφορετικούς συνδρομητές. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικούς αυτόματους ανταποκριτές ανάλογα με το πού εγγραφεί κάποιος, για παράδειγμα.

Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει ένα σύνολο αυτόματων ανταποκριτών για όσους εγγράφονται μέσω του λογαριασμού σας στο Twitter και ένα άλλο για άτομα που εγγράφονται από τον ιστότοπό σας.

Θα μπορούσατε επίσης να δημιουργήσετε διαφορετικές λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για προηγούμενους πελάτες, επισκέπτες που δεν έχουν αγοράσει ακόμα τίποτα ή λίστες με βάση την ηλικία ή την τοποθεσία. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τις λίστες σας πιο στοχευμένες και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.


5. Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να μεγιστοποιήσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Ένα άλλο μεγάλο χαρακτηριστικό του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε πολλά δεδομένα για να μάθετε πόσο επιτυχημένα είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πολλοί πάροχοι υπηρεσιών μπορούν να σας παρέχουν λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία, όπως:

  • ανοικτές τιμές·
  • ποσοστά κλικ προς τα μέσα·
  • μετατροπές·
  • να μην εγγράφεται.


Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας έχοντας διαφορετικά σχέδια, διαφορετικές γραμμές θέματος και διαφορετικές προσφορές. Στη συνέχεια, μάθετε ποια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παράγουν τα καλύτερα αποτελέσματα και αλλάξτε ανάλογα την τακτική σας.


Αποκτήστε περισσότερα από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις. Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για τους οποίους το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παραμένει ένας τόσο καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, οπότε δοκιμάστε το μόνοι σας και εργαστείτε για τη δημιουργία της λίστας σας και σύντομα θα είστε σε θέση να αρχίσετε να επωφελείστε από όλα τα οφέλη.