author img
Ιφιγένεια Αραμπελού
Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού

Οι ιστότοποι Insurance Aggregators (γνωστοί και ως ιστότοποι σύγκρισης) επιτρέπουν στους πελάτες να συμπληρώσουν μία μόνο φόρμα και να λάβουν προσφορές από διαφορετικούς ασφαλιστές. Επιστρέφονται προσφορές για όλους τους ασφαλιστές και ο πιθανός πελάτης μπορεί να επιλέξει μια προσφορά για αγορά. Εναλλακτικά, καθώς η προσφορά αποθηκεύεται στο σύστημα του ασφαλιστή, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει αργότερα (για παράδειγμα, έως και έπειτα από 30 ημέρες) για να ολοκληρώσει την αγορά.

Τα τελευταία χρόνια, έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του αριθμού των ασφαλιστικών συμβάσεων που συνάπτονται μέσω του διαδικτύου. Οι συμβάσεις συντάσσονται λαμβάνοντας το υπόψη αυτό.  Διατίθενται στην αγορά ως το «απόλυτο online one-stop ασφαλιστικό κατάστημα, παρέχοντας στους καταναλωτές άμεση και εύκολη πρόσβαση σε μια σειρά ασφαλιστικών λύσεων, προσαρμοσμένων ειδικά στο ασφαλιστικό τους προφίλ». Ιδιαίτερα διαδεδομένοι στην αγορά προσωπικών γραμμών, οι φορείς συγκέντρωσης αρχίζουν να αναπτύσσουν παρουσία στην αγορά εμπορικών γραμμών. Παρά το γεγονός ότι οι φορείς συγκέντρωσης έχουν ισχυρότερη παρουσία σε ορισμένες αγορές από άλλες, η μελέτη διαπιστώνει ότι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον κλάδο και έχουν καταστεί σημαντική νέα επιχειρηματική πηγή για σχεδόν τους μισούς ασφαλιστές.

Μερικά παραδείγματα αυτών των ιστότοπων που εξυπηρετούν διαφορετικές αγορές, εξυπηρετώντας την αγορά προσωπικών γραμμών, είναι:


Με απλά λόγια, έτσι ανακτούμε μια προσφορά:

  • Πρώτον, ορισμένοι βασικοί κανόνες παρέχονται στον φορέα συγκέντρωσης. Για παράδειγμα, για μια πολιτική αυτοκινήτων, μόνο οδηγοί ηλικίας άνω των 21 ετών μπορεί να είναι αποδεκτοί.
  • Στη συνέχεια, αυτοί οι κανόνες εγκρίνονται, ο φορέας συγκέντρωσης θα πραγματοποιήσει μια κλήση μέσω του διαδικτύου στο σύστημα του ασφαλιστή (μέσω μιας διαδικτυακής υπηρεσίας) που θα παρέχει τις πληροφορίες ασφαλιστηρίου που εισάγονται στον ιστότοπο του φορέα συγκέντρωσης. Στη συνέχεια, η απάντηση από την υπηρεσία ιστού θα επιστρέψει το ποσό premium και έναν σύνδεσμο διεύθυνσης ιστού για να κάνει κλικ ο πελάτης για να προχωρήσει με την προσφορά.




Η Discover Digital διαθέτει μια λύση για μια αξιόπιστη διασύνδεση υψηλής απόδοσης με ιστότοπoυς Insurance Aggregators. Αναπτύξαμε τη διεπαφή για την Ασφάλιση Αρχών και Moneysupermarket.com, έναν από τους μεγαλύτερους φορείς συγκέντρωσης του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτή η βασική αρχιτεκτονική θα είναι η ίδια για όλους τους φορείς συγκέντρωσης.

Οι βασικές απαιτήσεις κατά το σχεδιασμό αυτής της λύσης είναι:

  • Ταχύτητα: Η λίστα προσφορών συμπληρώνεται σε πραγματικό χρόνο καθώς επιστρέφονται τα αποτελέσματα από τους διάφορους ασφαλιστές. Επομένως, εάν η απάντηση για την προσφορά  είναι αργή, είναι πιθανό ο πελάτης να προχωρήσει με έναν από τους ανταγωνιστές.
  • Αξιοπιστία: Εάν η υπηρεσία web έχει σφάλματα ή δεν είναι διαθέσιμη, οι πιθανοί υπολογιστές-πελάτες δεν θα μπορούν να αγοράσουν. Διεξάγονται αυστηρές δοκιμές φόρτου εργασίας  (load testing) για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τους μεγάλους όγκους των χώρων συγκέντρωσης.
  • Up-selling: Είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε τη δυνατότητα αγοράς πρόσθετων υπηρεσιών, όπως βλάβη, προσωπικό ατύχημα και νομική κάλυψη.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για μια πραγματική επίδειξη και ξεκινήστε τον Μετασχηματισμό της Ασφαλιστικής Σας Επιχείρησης!