Οι ιστότοποι Insurance Aggregators (γνωστοί και ως ιστότοποι σύγκρισης) επιτρέπουν στους πελάτες να συμπληρώσουν μία μόνο φόρμα και να λάβουν προσφορές από διαφορετικούς ασφαλιστές. Επιστρέφονται προσφορές για όλους τους ασφαλιστές και ο πιθανός πελάτης μπορεί να επιλέξει μια προσφορά για αγορά. Εναλλακτικά, καθώς η προσφορά αποθηκεύεται στο σύστημα του ασφαλιστή, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει αργότερα (για παράδειγμα, έως και έπειτα από 30 ημέρες) για να ολοκληρώσει την αγορά.
Τα τελευταία χρόνια, έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του αριθμού των ασφαλιστικών συμβάσεων που συνάπτονται μέσω του διαδικτύου. Οι συμβάσεις συντάσσονται λαμβάνοντας το υπόψη αυτό. Διατίθενται στην αγορά ως το «απόλυτο online one-stop ασφαλιστικό κατάστημα, παρέχοντας στους καταναλωτές άμεση και εύκολη πρόσβαση σε μια σειρά ασφαλιστικών λύσεων, προσαρμοσμένων ειδικά στο ασφαλιστικό τους προφίλ». Ιδιαίτερα διαδεδομένοι στην αγορά προσωπικών γραμμών, οι φορείς συγκέντρωσης αρχίζουν να αναπτύσσουν παρουσία στην αγορά εμπορικών γραμμών. Παρά το γεγονός ότι οι φορείς συγκέντρωσης έχουν ισχυρότερη παρουσία σε ορισμένες αγορές από άλλες, η μελέτη διαπιστώνει ότι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον κλάδο και έχουν καταστεί σημαντική νέα επιχειρηματική πηγή για σχεδόν τους μισούς ασφαλιστές.
Μερικά παραδείγματα αυτών των ιστότοπων που εξυπηρετούν διαφορετικές αγορές, εξυπηρετώντας την αγορά προσωπικών γραμμών, είναι:
Με απλά λόγια, έτσι ανακτούμε μια προσφορά:
Η Discover Digital διαθέτει μια λύση για μια αξιόπιστη διασύνδεση υψηλής απόδοσης με ιστότοπoυς Insurance Aggregators. Αναπτύξαμε τη διεπαφή για την Ασφάλιση Αρχών και Moneysupermarket.com, έναν από τους μεγαλύτερους φορείς συγκέντρωσης του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτή η βασική αρχιτεκτονική θα είναι η ίδια για όλους τους φορείς συγκέντρωσης.
Οι βασικές απαιτήσεις κατά το σχεδιασμό αυτής της λύσης είναι:
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για μια πραγματική επίδειξη και ξεκινήστε τον Μετασχηματισμό της Ασφαλιστικής Σας Επιχείρησης!