author img
Άνταμ Τζαντ
Διευθύνων σύμβουλος

Το μάρκετινγκ είναι πιθανώς κάτι που κάνετε πολύ σε οποιαδήποτε δεδομένη εβδομάδα ή μήνα. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες το βλέπουν ως απαραίτητη δραστηριότητα, επειδή η ασφάλιση είναι ένας ανταγωνιστικός κλάδος.

Αλλά αν είστε μάρκετινγκ, είστε σίγουροι ότι παίρνετε όσο περισσότερο μπορείτε από αυτό; Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε περισσότερα από τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και εδώ είναι μερικές επιλογές που πρέπει να λάβετε υπόψη.


Χρήση του Google Analytics

Ένα από τα προβλήματα με οποιαδήποτε δραστηριότητα μάρκετινγκ είναι όταν δεν ξέρετε πόσο επιτυχημένη είναι η δραστηριότητά σας. Μπορεί να θέλετε να μάθετε αν λειτουργούν διάφορα κανάλια μάρκετινγκ για ασφάλιση και το Google Analytics είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρακολουθείτε τα πάντα, ώστε να μπορείτε να αλλάξετε τη στρατηγική σας και να κάνετε βελτιώσεις όπου είναι απαραίτητο.

Σας παρέχει ένα ισχυρό σύνολο εργαλείων που σας επιτρέπουν να μάθετε ένα τεράστιο φάσμα δεδομένων, όπως:

  • ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας,
  • ποιες φορές επισκέπτονται περισσότερο.
  • πόσο καιρό περνούν εκεί.
  • όπου βρίσκονται·
  • ποιες συσκευές χρησιμοποιούν.


Ωστόσο, αυτό είναι μόνο η αρχή και υπάρχουν πολλές περισσότερες μετρήσεις στις οποίο μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση. Εάν δεν έχετε αρχίσει να το χρησιμοποιείτε ακόμα, κάντε αυτό το πρώτο πράγμα που κάνετε.


Εργασία εν κινήσει

Η κινητή τεχνολογία έχει επίσης αποφέρει πολλά οφέλη για πολλές επιχειρήσεις. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα smartphone ή tablet για να παραμείνετε ενημερωμένοι για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ όπου κι αν βρίσκεστε, είτε αυτό περιλαμβάνει την απάντηση σε ένα ερώτημα πελατών μέσω Twitter, τον έλεγχο του λογαριασμού σας στο Google Analytics ή την ανάρτηση στο ιστολόγιό σας.

Η κινητή πληροφορική σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε το γραφείο σας μαζί σας όπου κι αν πάτε, βοηθώντας σας ενδεχομένως να αξιοποιήσετε περισσότερο το χρόνο διακοπής λειτουργίας σας για να συμβαδίσετε με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ.


Πάρτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο επόμενο επίπεδο

Εάν είστε ένας από τους έξυπνους ασφαλιστές που έχουν ανακαλύψει τα οφέλη του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, ίσως θελήσετε να πάρετε περισσότερα από αυτό χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο διαχείρισης όπως Hootsuite, Crowdbooster ή Sprout Social.

Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να υπερφορτώσετε τα κοινωνικά σας μέσα κάνοντας πράγματα όπως προγραμματισμό των ενημερώσεών σας εκ των προτέρων, πρόσβαση σε ισχυρά αναλυτικά στοιχεία για να μάθετε τι θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα, τελειοποιώντας τη στρατηγική σας, ακούγοντας συνομιλίες, απαντώντας σε αναφορές επωνυμίας και αποκαλύπτοντας τάσεις.


Μεγιστοποίηση SEO με χρήση εργαλείων

Μπορεί να γνωρίζετε ήδη τα οφέλη του SEO, αλλά η κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι εύκολο κατόρθωμα - ειδικά σε έναν κλάδο όπως η ασφάλιση.

Ωστόσο, μπορείτε να πάρετε περισσότερα από το SEO σας χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία και συχνά βοηθούν με διαφορετικούς τρόπους. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

  • Ανοίξτε την Εξερεύνηση τοποθεσιών, ένα εργαλείο από το Moz που σας επιτρέπει να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις συνδέσεις που δείχνουν στον τομέα.
  • Screaming Frog, ένα δημοφιλές εργαλείο ανίχνευσης που σας παρέχει μια λεπτομερή επισκόπηση των στοιχείων SEO του ιστότοπού σας.
  • SEMRush, το οποίο χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών.


Έτσι, επωφεληθείτε από τα διαθέσιμα εργαλεία και δώστε ώθηση στο SEO σας.


Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να ενισχύσετε το μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Εάν θέλετε να επωφεληθείτε από το διαδικτυακό μάρκετινγκ για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να κερδίσετε περισσότερες επιχειρήσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων που αναφέρονται παραπάνω, για να τροφοδοτήσετε το μάρκετινγκ και να το οδηγήσετε στο επόμενο επίπεδο.

Η τεχνολογία μπορεί επίσης να είναι ισχυρή για τις μικρότερες επιχειρήσεις, επειδή είναι συχνά προσιτό για αυτές να αρχίσουν να κάνουν χρήση και, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι εντελώς δωρεάν. Δοκιμάστε λοιπόν μερικά από αυτά και δείτε πώς μπορούν να μεγιστοποιήσουν το μάρκετινγκ σας.