Άνταμ Τζαντ
Διευθύνων σύμβουλος

Έχετε περάσει αμέτρητες ώρες έχοντας δημιουργήσει τον ιστότοπό σας και είστε τελικά έτοιμοι να πατήσετε το κουμπί live. Αυτό θα μπορούσε να είναι το αποτέλεσμα εργασίας μηνών και μηνών και γνωρίζετε πώς λειτουργεί ο ιστότοπος από μέσα προς τα έξω.

Αλλά η πιθανή πελατειακή σου βάση όχι.

Αρχικά, πρέπει να ξεκινήσετε από κάπου, οπότε θα κοιτάξετε άλλους ιστότοπους και θα προσπαθήσετε να πάρετε μια αίσθηση για το ταξίδι και τη ροή των πελατών σας. Θα συνεργαστείτε με έναν πάροχο που έχει εμπειρία σε αυτόν τον τομέα. Αλλά, μέχρι να το ξεκινήσετε και να αρχίσετε να προσελκύετε τους πιθανούς πελάτες σας, είναι πολύ δύσκολο να γνωρίζουμε αν θα καταλάβουν πώς λειτουργεί ο ιστότοπός σας, ποια είναι η πρότασή σας και αν μπορούν να αγοράσουν από εσάς εύκολα στο διαδίκτυο.

Εάν διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, υπάρχουν ορισμένα εργαλεία που μπορείτε να αναπτύξετε για να προσδιορίσετε ποια θα μπορούσαν να είναι τα ζητήματα. Εδώ είναι μερικές ιδέες...

 Heatmapping 

Το Heatmapping σας επιτρέπει να "δείτε" τι κάνουν οι επισκέπτες του ιστότοπου στον ιστότοπό σας. Δημιουργείται ένας χάρτης θερμότητας για να δείτε πού και σε ποια τμήματα της σελίδας εστιάζουν οι χρήστες. Αυτό θα σας δείξει επίσης πού και σε τι κάνουν κλικ οι άνθρωποι. Σε μια περίοδο λίγων ημερών, μπορείτε να δείτε μοτίβα που σχηματίζονται και όσο περισσότερα δεδομένα έχετε, τόσο πιο χρήσιμα θα είναι.

Προτείνω στους πελάτες να ξοδέψουν κάποιο προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να οδηγήσουν μερικές χιλιάδες επισκέπτες για να δουν τι κάνουν. Βεβαιωθείτε ότι έχετε το λογισμικό heatmapping στη θέση του πρώτα - δεν μπορείτε να θερμάνετε την κυκλοφορία αναδρομικά!

Αυτό από μόνο του μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κατανοήσετε την επισκεψιμότητά σας. Μπορεί οι χρήστες να μην βλέπουν τα κουμπιά προσφοράς σας ή να κάνουν κλικ κάπου όπου πιστεύουν ότι πρέπει να υπάρχουν. Με αυτό το είδος δεδομένων, μπορείτε να κάνετε τροποποιήσεις στο σχεδιασμό και τη ροή για να βελτιώσετε το κλικ και να οδηγήσετε τους ανθρώπους στα σχετικά μέρη του ιστότοπου.

Δημοσκοπήσεις και Έρευνες

Ένα άλλο πράγμα που θα μπορούσατε να κοιτάξετε να κάνετε είναι είτε να ρυθμίσετε μια ομάδα δοκιμών χρηστών είτε να στείλετε μια δημοσκόπηση στους χρήστες / υπάρχοντες πελάτες για να λάβετε σχόλια. Υπάρχουν επίσης εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εμφανιστεί μια δημοσκόπηση στον ιστότοπο εάν ένας χρήστης δεν ολοκληρώσει μια αγορά. Και πάλι, αυτό θα μπορούσε να σας δώσει ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με το γιατί ένας πιθανός πελάτης δεν ολοκλήρωσε μια αγορά μαζί σας.

Οι Έρευνες Google προσφέρουν ένα δωρεάν εργαλείο για τη συλλογή σχολίων στον ιστότοπο. Αν και βασικό, είναι δωρεάν για χρήση. Θα συνιστούσα να το χρησιμοποιήσετε με φειδώ και μόνο κατά τη διάρκεια της φάσης εκτόξευσης ή όταν έχετε προσθέσει μια νέα λειτουργικότητα ή προϊόντα.


Analytics

Εάν χρησιμοποιείτε το Google Analytics για παρακολούθηση, έχουν κάποια χρήσιμα πρόσθετα εργαλεία θαμμένα μέσα που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν. Η ροή συμπεριφοράς θα σας παρουσιάσει μια γραφική αναπαράσταση του τι κάνει η επισκεψιμότητά σας και πού πηγαίνουν. Θα επισημάνει τα σημεία εξόδου, ώστε να σας βοηθήσει να καταλάβετε πού οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη διαδικασία πριν αγοράσουν. Σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία, θα μπορούσε να σας βοηθήσει να ανακατευθύνετε αυτούς τους ανθρώπους ή να τροποποιήσετε τη ροή, ώστε να λειτουργεί καλύτερα.

Περίληψη

Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε γιατί ο ιστότοπός σας δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Προσθέτοντας μερικά χρήσιμα αναλυτικά εργαλεία θα είστε σε θέση να δείτε ποια είναι τα πιθανά ζητήματα. Ακόμα καλύτερα, συνεργαστείτε με κάποιον που το έχει κάνει αυτό με πελάτες στο παρελθόν, για να σας βοηθήσει να κάνετε τον ιστότοπό σας να λειτουργεί για εσάς αποτελεσματικά. Ένας χώρος εργασίας είναι πολύ πιο πιθανό να παρέχει γρήγορα απόδοση επένδυσης (ROI).