author img
Άνταμ Τζαντ
Διευθύνων σύμβουλος

Μόλις ολοκληρώσετε την ανάπτυξη του ιστοτόπου σας, τώρα ξεκινά ένα δεύτερο στάδιο προσπαθειών για να λειτουργήσει ο ιστότοπός σας για εσάς.

Η ύπαρξη μιας πλήρους πλατφόρμας ασφάλισης συναλλαγών κύκλου είναι το ένα  (και θα το παραδώσουμε για εσάς), αλλά το επόμενο στάδιο είναι εξίσου σημαντικό. Θα χρειαστεί να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.

Το να κάνετε έναν  ιστότοπο live δεν κάνει ξαφνικά τους ανθρώπους να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και να αγοράζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε και πρέπει να κάνετε για να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες στον ιστότοπό σας. Εδώ, εξετάζουμε μια επισκόπηση ορισμένων από τις κύριες τεχνικές.


Υπάρχουσα βάση προγράμματος-πελάτη

Εάν έχετε μια υπάρχουσα τράπεζα πελατών, ενημερώστε τους ότι έχετε τώρα έναν νέο ιστότοπο. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, αλλά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μακράν το πιο οικονομικό. Εάν έχετε πελάτες που αντιμετωπίζουν χώρους ή έντυπο υλικό μάρκετινγκ, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία ιστού σας βρίσκονται σε αυτά.


PR

Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο αποστολής δελτίου Τύπου στον τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και εμπορικό Τύπο (ανάλογα με τη γκάμα των προϊόντων). Αυτό θα σας βοηθήσει να βγάλετε τον ιστότοπο και την επωνυμία σας μπροστά σε δημοσιογράφους και ενδιαφερόμενους ιστότοπους που θα μπορούσαν να γράψουν για εσάς.


PPC

Η αγορά πληρώνει ανά κλικ (PPC) από τα μέσα της δεκαετίας του '30, τα οποία είναι πολύ πιο περίπλοκα από τα 1000.000 που έχουν στην ιστορία τους. Μπορείτε να ορίσετε μια τιμή για το ποσό που θέλετε να πληρώσετε για να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης, να επιλέξετε τις διάφορες λέξεις-κλειδιά που νομίζετε ότι θα χρησιμοποιήσουν για να βρουν τον ιστότοπό σας, να ορίσουν έναν προϋπολογισμό και να φύγουν (είναι λίγο πιο περίπλοκο από αυτό, αλλά αυτή είναι η γενική ιδέα). Θα μπορούσατε να οδηγείτε την κυκλοφορία και τις πωλήσεις την ίδια μέρα.

Στην πραγματικότητα, συνιστούμε σε όλους τους νέους πελάτες με νέους ιστότοπους να ξεκινήσουν με έναν δοκιμαστικό προϋπολογισμό της PPC για να προσελκύσουν  πρώτα τους ανθρώπους στον ιστότοπο μέχρι να βεβαιωθούμε ότι λειτουργεί όπως πρέπει. Θα επισημάνει επίσης τυχόν σημεία συμφόρησης στο ταξίδι των πελατών που μπορούν να εξομαλυνθούν πριν γίνει μεγαλύτερη επένδυση στο μάρκετινγκ.


SEO

Η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) παρουσιάζεται ως δωρεάν κίνηση στο ότι δεν πληρώνετε για αυτό με τον ίδιο τρόπο όπως η PPC. Υπάρχει ένα κόστος, ωστόσο, και αρχικά θα μπορούσε να είναι πιο ακριβό από τη PPC, καθώς θα χρειαστεί να επενδύσετε για μερικούς μήνες πριν αρχίσετε να βλέπετε μια απόδοση.

Η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης κάτω από μια φυσική καταχώριση - δηλαδή εκείνες που δεν είναι πληρωμένες διαφημίσεις - είναι ένας τρόπος για να αυξήσετε ενδεχομένως πολλή επισκεψιμότητα. Με την πάροδο του χρόνου, όσο πιο επιτυχημένο είναι το SEO, τόσο περισσότερη κίνηση οδηγεί και τόσο χαμηλότερο είναι το πραγματικό κόστος των επισκεπτών.

Συνιστούμε στους πελάτες να χρησιμοποιούν SEO ως μέρος μιας συνδυασμένης στρατηγικής και όχι ως επιλογή με τη PPC.


Θυγατρικές

Η εκτέλεση ενός προγράμματος θυγατρικών (δηλαδή η συνεργασία με άλλους ιστότοπους που πληρώνετε προμήθεια για εισαγωγές ή πωλήσεις) μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με τρόπο χαμηλού κόστους.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να εκτελέσετε ένα πρόγραμμα θυγατρικών, είτε στο εσωτερικό χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα παρακολούθησης καμπανιών του Kentico είτε μέσω ενός δικτύου θυγατρικών. Και πάλι, με την πάροδο του χρόνου, θα ήταν καλή ιδέα να τρέξουμε και τους δύο τύπους προγραμμάτων.

Προτείνουμε στους πελάτες να έχουν μερικούς μήνες κάτω από τη ζώνη άμεσης επισκεψιμότητας πρώτα, ώστε να μπορούν να δουν πόσο καλά λειτουργεί ο ιστότοπος κ.λπ.

Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός άλλων τεχνικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως:

  • Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Μάρκετινγκ συνάθροισης
  • Μάρκετινγκ για κινητά
  • Μάρκετινγκ εφαρμογών
  • Μάρκετινγκ βίντεο