author img
Ιφιγένεια Αραμπελού
Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού

Εισαγωγή

Η αξιοποίηση των φορέων PPC  είναι ένας ισχυρός τρόπος για να αυξήσετε την κίνηση στην επιχείρησή σας. Αλλά ποιοι παράγοντες καθορίζουν την τιμή του φορέα PPC; Τα βασικά περιλαμβάνουν στρατηγική καμπάνιας, δυνατότητες διαχείρισης και μέγεθος. 

Οι φορείς PPC προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και αμοιβών. Ένας σημαντικός παράγοντας στην τιμολόγηση είναι η στρατηγική καμπάνιας που επιλέγετε: pay-per-click (PPC), κόστος ανά απόκτηση (CPA) ή απόδοση επένδυσης (ROI). 

Πόσο θα πρέπει να περιμένετε να πληρώσετε για ένα φορέα PPC; 

Επιλέγοντας ένα  PPC specialist vs. χρησομοποιώ δικούς μου πόρους  

Πολλές επιχειρήσεις προτιμούν να προσλαμβάνουν έναν PPC specialist παρά να το χειρίζονται μόνοι τους. Οι φορείς PPC προσφέρουν πλεονεκτήματα όπως πρόσβαση σε πιο έμπειρους συμβούλους, πιο εξελιγμένο λογισμικό και εργαλεία καθώς και μια ομάδα ειδικών που μπορούν να εργαστούν για λογαριασμό σας. 

Η πρόσληψη ενός φορέα PPC σας δίνει επίσης το πλεονέκτημα μιας εξωτερικής προοπτικής. H ομάδα μάρκετινγκ του θα πρέπει να μπορεί να φέρνει φρέσκες ιδέες στις καμπάνιες σας και να σας βοηθά να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. 

Από την άλλη, οι σύμβουλοι σας  έχουν το πλεονέκτημα της στενής γνώσης της εταιρείας και της πελατειακής σας βάσης. Μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς να συμβουλεύονται έναν οργανισμό.  

Ο Εσωτερικός PPC είναι συχνά η προτιμώμενη επιλογή για εταιρείες με μικρούς προϋπολογισμούς ή μικρές PPC ανάγκες , αλλά αν υπάρχει το σωστό μοντέλο τιμολόγησης, ένα εξωτερικός φορέας μπορεί να είναι και μια εξαιρετική επιλογή. 

Οι φορείς PPC προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και τελών

Όταν ψάχνετε για ένα φορέα PPC, θα διαπιστώσετε ότι προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και τελών. Oι φορείς PPC μπορούν να σας βοηθήσουν με τα πάντα, από τη δημιουργία της καμπάνιας σας μέχρι τη διαχείρισή της σε καθημερινή βάση. 

Το κόστος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις υπηρεσίες που χρειάζεστε. Για παράδειγμα, εάν θέλετε βοήθεια για τη δημιουργία της καμπάνιας σας, ο οργανισμός πιθανότατα θα χρεώσει υψηλότερο τέλος από ό,τι αν χρειάζεστε μόνο βοήθεια για τη διαχείρισή της. 

Άλλες υπηρεσίες μπορεί να περιλαμβάνουν έρευνα λέξεων-κλειδιών, αντιγραφή διαφημίσεων και διαχείριση προσφορών.  

Η στρατηγική καμπάνιας είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην τιμολόγηση 

Οι δυνατότητες διαχείρισης είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας που εξετάζουν οι  PPC οργανισμοί κατά την τιμολόγηση των υπηρεσιών τους. Αφού διαθέτουν ποικίλες δυνατότητες διαχείρισης, από την απλή διαχείριση λογαριασμών έως τη διαχείριση καμπάνιας πλήρους εξυπηρέτησης. 

Οι οργανισμοί που προσφέρουν πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης γενικά χρεώνουν περισσότερα από αυτούς που προσφέρουν μόνο βασικές υπηρεσίες. 

Η πρακτική διαχείριση σημαίνει ότι ο οργανισμός θα διαχειρίζεται τον λογαριασμό σας σε καθημερινή βάση. Θα δημιουργεί νέες διαφημίσεις, θα προσαρμόζει τις προσφορές και θα παρακολουθεί τα αποτελέσματα, καθώς και τη στρατηγική προηγμένη έρευνα λέξεων-κλειδιών ( Advanced keyword research).   

Η αυτοματοποιημένη διαχείριση σημαίνει ότι ο PPC φορέας θα δημιουργήσει κανόνες και αλγορίθμους για τη διαχείριση του λογαριασμού σας. Αυτός ο τύπος διαχείρισης είναι καλός για επιχειρήσεις που θέλουν να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα. 

Όσο περισσότερες υπηρεσίες παρέχει ο οργανισμός σας, τόσο υψηλότερη είναι η τιμή

Λέξεις-κλειδιά google

Μία από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες PPC πλατφόρμες  είναι το Google AdWords. Το AdWords είναι ένα διαφημιστικό πρόγραμμα pay-per-click που εκτελείται από την Google, όπου οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για λέξεις-κλειδιά για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης Google. 

Το Google AdWords σας επιτρέπει να στοχεύετε άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε. Μπορείτε να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά σας, να ορίσετε το ποσό της προσφοράς σας και να γράψετε το διαφημιστικό αντίγραφο. Στη συνέχεια, η Google θα προβάλλει τη διαφήμισή σας σε άτομα που αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά. 

Όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, μεταφέρεται στον ιστότοπο ή στη σελίδα προορισμού σας. Χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, όχι όταν εμφανίζεται. 

Το AdWords είναι μια δημοφιλής  PPC πλατφόρμα  γιατί είναι εύκολο στη χρήση και έχει μεγάλη απήχηση. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε οποιαδήποτε χώρα όπου δραστηριοποιείται η Google και υπάρχουν πάνω από 2 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες του AdWords. 

Εξειδικευμένες και μοναδικές δυνατότητες φορέα

Οι εξειδικευμένες και μοναδικές δυνατότητες φορέων θα αντικατοπτρίζουν επίσης την αυξημένη τιμολόγηση. Οι φορείς PPC που διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και μπορούν να προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων συχνά θα τιμολογήσουν υψηλότερα από αυτoύς που δεν μπορούν. Αυτό οφείλεται στο ότι οι υπηρεσίες τους είναι πιο εξειδικευμένες και μπορούν να παρέχουν ένα ευρύτερο φάσμα λύσεων στους πελάτες τους. Επιπλέον, οι φορείς που είναι σε θέση να διαχειρίζονται μεγάλης κλίμακας καμπάνιες θα είναι συχνά πιο ακριβοί από αυτούς που δεν μπορούν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η μιας διαχείριση καμπάνιες μεγάλης κλίμακας απαιτεί πολύ χρόνο, προσπάθεια και πόρους.

Πολυγλωσσικές διαφημιστικές καμπάνιες

Εάν ο φορέας σας μπορεί να λειτουργήσει σε πολλές γλώσσες, τότε μπορείτε να περιμένετε να πληρώσετε υψηλότερο τίμημα. Αυτό συμβαίνει επειδή η μετάφραση και η διαχείριση εκστρατειών σε διαφορετικές γλώσσες απαιτεί πολύ χρόνο και πόρους. Οι φορείς που είναι σε θέση να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία θα είναι συχνά πιο ακριβοί από αυτούς που δεν μπορούν. 

Εξειδίκευση στον κλάδο

Οι περισσότεροι φορείς  έχουν κάποιο επίπεδο εξειδίκευσης σε ορισμένους κλάδους, όπως η Υγεία και τα Φαρμακευτικά Προϊόντα. Οι φορίες  που έχουν μεγάλη εμπειρία και είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένοι σε έναν συγκεκριμένο κλάδο μπορούν συχνά να χρεώνουν περισσότερα για τις υπηρεσίες τους. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι σε θέση να παρέχουν μεγάλη αξία στους πελάτες τους σε αυτούς τους κλάδους. Κατανοούν τις ιδιαιτερότητες  του κλάδου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες όταν προσπαθούν να διαφημιστούν σε αυτούς. Ως αποτέλεσμα, είναι σε θέση να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες που παράγουν καλύτερα αποτελέσματα. Στην υγειονομική περίθαλψη, υπάρχουν ιδιαίτεροι ρυθμιστικοί περιορισμοί που πρέπει να τηρούνται κατά την εμπορία προϊόντων. Οι οργανισμοί  με εμπειρία στον τομέα της υγείας θα κατανοήσουν αυτούς τους περιορισμούς και τον τρόπο εργασίας τους, καθώς και θα ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου.

Αναφορά και βελτιστοποίηση

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της χρήσης ενός PPC φορέα είναι ότι προσφέρουν αναφορά και βελτιστοποίηση από ειδικούς. Οι PPC φορείς έχουν πρόσβαση σε εξελιγμένο λογισμικό και εργαλεία που μπορούν να τους βοηθήσουν να παρακολουθούν τα αποτελέσματά σας και να κάνουν προσαρμογές στις καμπάνιες σας για τη βελτίωση της απόδοσης. 

Μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να ορίσετε στόχους για τις καμπάνιες σας και να μετρήσετε αν τους ικανοποιείτε ή όχι. Η παρακολούθηση μετατροπών  (Conversion Τracking ) αποτελεί ουσιαστικό μέρος τoυ PPC και σας επιτρέπει να δείτε πόσες πωλήσεις ή υποψήφιους πελάτες δημιουργείτε από τις καμπάνιες σας. 

Οι φορείς PPC συχνά χρεώνουν περισσότερα για τις υπηρεσίες τους εάν προσφέρουν αναφορά και βελτιστοποίηση ( reporting and optimization). Αυτό συμβαίνει επειδή αυτές οι υπηρεσίες απαιτούν πολύ χρόνο και πόρους για την παροχή. 

Αναζήτηση επί πληρωμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι περισσότερες υπηρεσίες θα είναι εξοικειωμένες με το Google AdWords. Ωστόσο, η τεχνογνωσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης των φορέων PPC είναι ένας άλλος τομέας όπου οι οργανισμοί μπορούν να χρεώνουν περισσότερα. Οι φορείς που είναι σε θέση να παρέχουν PPC υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης , όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter  συχνά έχουν μεγάλη εμπειρία και σε αυτόν τον τομέα. Ξέρουν πώς να δημιουργήσουν αποτελεσματικές καμπάνιες που δημιουργούν υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις μέσω καναλιών κοινωνικών μέσων. Ως αποτέλεσμα, μπορούν συχνά να χρεώσουν ένα ασφάλιστρο για τις υπηρεσίες τους.

Μέγεθος φορέα PPC

Οι μεγαλύτεροι  PPC οργανισμοί  θα είναι επίσης πιο έμπειροι με την πρόληψη και τον μετριασμό της απάτης με κλικ. Οι PPC οργανισμοί  που έχουν μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να παρέχουν αυτή την υπηρεσία μπορούν συχνά να χρεώνουν περισσότερα για τις υπηρεσίες τους. Αυτό συμβαίνει επειδή κατανοούν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορεί να συμβεί απάτη με κλικ και πώς να την αποτρέψουν από το να συμβεί. Έχουν επίσης πρόσβαση στα πιο πρόσφατα εργαλεία και τεχνολογία που τους βοηθούν να εντοπίζουν και να μετριάζουν οποιαδήποτε δόλια δραστηριότητα.

Τυπικά μοντέλα τιμολόγησης PPC οργανισμών

Υπάρχουν μερικά διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί PPC. Τα πιο συνηθισμένα είναι το μοντέλο συγκράτησης, το μοντέλο του έργου και το ωριαίο μοντέλο (retainer model, the project model and the hourly model).

1. Ποσοστό τιμολόγησης διαφημιστικών δαπανών

Oι φορείς PPC χρεώνουν συχνά ως αμοιβή ένα ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης. Αυτό είναι ένα κοινό μοντέλο τιμολόγησης που χρησιμοποιείται από πολλούς οργανισμούς. Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο τιμολόγησης, ο φορέας θα χρεώσει ένα συγκεκριμένο ποσοστό της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης για την καμπάνια. Αυτό συνήθως κυμαίνεται από 15% έως 30%. 

Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης είναι δημοφιλές επειδή είναι ένας πολύ διαφανής τρόπος τιμολόγησης. Ο πελάτης γνωρίζει ακριβώς πόσα θα πληρώσει στην υπηρεσία και η υπηρεσία γνωρίζει ότι θα πληρωθούν μόνο εάν η εκστρατεία είναι επιτυχής. 

2. Τέλος διαχείρισης + ποσοστό τιμολόγησης διαφημιστικών δαπανών

Στο πλαίσιο αυτού του μοντέλου τιμολόγησης, ο ΠPC φορέας  θα χρεώνει τέλος διαχείρισης επιπλέον του ποσοστού της διαφημιστικής δαπάνης. Αυτό το τέλος διαχείρισης συνήθως κυμαίνεται από 500 $ έως και 1.500 $ ανά μήνα. 

Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης είναι δημοφιλές, επειδή συνδυάζει τα οφέλη τόσο του ποσοστού του μοντέλου τιμολόγησης διαφημιστικών δαπανών όσο και του μοντέλου τιμολόγησης μόνο για έξοδα διαχείρισης. Ο φορέας  εγγυάται ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό κάθε μήνα, ανεξάρτητα από την επιτυχία της καμπάνιας. Αυτό εξασφαλίζει ότι είναι σε θέση να συνεχίσουν να παρέχουν υπηρεσίες, ακόμη και αν η εκστρατεία δεν είναι επιτυχής. 

3. Κατ ' αποκοπή τιμολόγηση τελών

Οι κατ' αποκοπή τιμές ή η κλιμακωτή τιμολόγηση σημαίνει ότι οι πελάτες πληρώνουν αντίστοιχα το ίδιο τέλος ανεξάρτητα από το χρόνο ή την απόδοση κατά τους μήνες που έχουν περάσει. Σε αντίθεση με τις ωριαίες τιμές για εξειδικευμένη εργασία, αυτά τα μοντέλα τιμολόγησης χρησιμεύουν γενικά ως παρακρατητές για μια μεγάλη ποικιλία υπηρεσιών και η ομάδα εργασίας εργάζεται για τους στόχους των πελατών. 

Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης είναι δημοφιλές επειδή είναι ένας πολύ απλός τρόπος τιμολόγησης. Ο πελάτης γνωρίζει ακριβώς πόσα θα πληρώσει στο φορέα  και το ο φορέας  γνωρίζει ότι θα αμείβονται με το ίδιο ποσό κάθε μήνα. 

4. Τιμολόγηση βάσει απόδοσης

Οι φορείς PPC  χρεώνουν συνήθως ως αμοιβή ένα ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης. Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης βασίζεται στην ιδέα ότι oι φορείς θα πρέπει να βγάζουν χρήματα μόνο εάν είναι σε θέση να παράγουν υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις για τους πελάτες τους. Οι φορείς που χρησιμοποιούν αυτό το μοντέλο τιμολόγησης έχουν συνήθως χαμηλότερα γενικά έξοδα, γεγονός που τους επιτρέπει να χρεώνουν λίγο λιγότερο από αυτούς που χρησιμοποιούν ένα μοντέλο κατ 'αποκοπήν χρέωσης.

Ο άλλος βασικός παράγοντας που επηρεάζει την τιμή των φορέων  είναι η εμπειρία και οι δυνατότητες τους. Οι φορείς με περισσότερη εμπειρία και υψηλότερα επίπεδα τεχνογνωσίας συνήθως χρεώνουν περισσότερα από αυτούς χωρίς τόση εμπειρία. Αυτό συμβαίνει επειδή μπορούν να παρέχουν υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών και να παράγουν καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες τους. 

Ποια είναι τα τυπικά  PPC rates το 2022

Ποιες είναι οι PPC τιμές για το 2022; Οι τιμές αυτές μπορεί να διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με τον φορέα τις προσφερόμενες υπηρεσίες και το μέγεθος της καμπάνιας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές γενικές τάσεις που μπορούν να παρατηρηθούν.

Πρώτον, οι φορείς γίνονται όλο και πιο εξειδικευμένοι. Αυτό σημαίνει ότι επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους τομείς του PPC, όπως το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή η επαναστόχευση. Ως αποτέλεσμα, είναι σε θέση να παρέχουν υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών και εμπειρογνωμοσύνης σε αυτούς τους τομείς. Αυτό τους επιτρέπει να χρεώνουν ένα ασφάλιστρο για τις υπηρεσίες τους.

Τέλος,οι φορείς PPC γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικoί. Υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός φορέων PPC  που ανταγωνίζονται για τις επιχειρήσεις. Αυτό οδηγεί στη μείωση των τιμών και καθιστά δυσκολότερο για τα φορείς να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους.

Παρά τις τάσεις αυτές,  οι PPC φορείς θα συνεχίσουν να διαφέρουν σημαντικά από οργανισμό σε οργανισμό και από καμπάνια σε καμπάνια. Είναι σημαντικό να συγκρίνετε τις τιμές πριν επιλέξετε κάποιον PPC φορέα.

Συμπέρασμα

Εν κατακλείδι,  η τιμή των φορέων PPC ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως το μέγεθος της καμπάνιας, οι προσφερόμενες υπηρεσίες και η εμπειρία του οργανισμού. Ωστόσο, τα ποσοστά γενικά αυξάνονται κάθε χρόνο λόγω της αυξανόμενης πολυπλοκότητας της καμπάνιας και του αυξανόμενου κόστους των λέξεων-κλειδιών. Οι φορείς PPC που μπορούν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους θα μπορούν να χρεώνουν ένα ασφάλιστρο για τις υπηρεσίες τους.  

Ψάχνετε για φορέα PPC; 

Μιλήστε στο Discover IT σήμερα! Κάντε κράτηση για μια σύσκεψη χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

Συνάντηση με την Ιφιγένεια Αραμπελού (hubspot.com)