author img
Άνταμ Τζαντ
Διευθύνων σύμβουλος

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται σχεδόν απαραίτητα για κάθε επιχείρηση που λειτουργεί στο διαδίκτυο αυτές τις μέρες, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών μεσιτών. Σας παρέχει έναν τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας, επίδειξης της ανθρώπινης πλευράς της επιχείρησής σας, ενίσχυσης της φήμης σας, οικοδόμησης εμπιστοσύνης και πολλά άλλα.

Εάν μόλις ξεκινάτε ή η κοινωνική σας στρατηγική δεν λειτουργεί όπως θέλετε, ακολουθούν μερικές συμβουλές για να πάρετε περισσότερα από αυτό.


Παραμείνετε δραστήριοι

Μία από τις πιο σημαντικές συμβουλές κοινωνικών μέσων για μεσίτες ασφαλίσεων είναι να θυμάστε ότι δεν πρόκειται να πάτε μακριά με το κοινωνικό σας μάρκετινγκ εάν δημοσιεύετε μόνο μία φορά την εβδομάδα ή όποτε το θυμάστε. Προσπαθήστε να δημοσιεύσετε μερικές φορές την ημέρα, ή τουλάχιστον μερικές φορές την εβδομάδα.

Δεν χρειάζεται να το παρακάνετε, αλλά βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε τακτικά, επειδή όταν οι χρήστες βλέπουν το προφίλ σας, θέλουν να δουν ότι είστε ενεργοί.

Αποφύγετε την πώληση

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν χρησιμοποιούνται συνήθως για απευθείας πώληση στους οπαδούς σας (εκτός από την κοινωνική διαφήμιση, αλλά περισσότερα για αυτό αργότερα). Αντ 'αυτού, εστιάστε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας στη δημιουργία συνομιλίας, παρέχοντας αξία, πληροφορίες, συμβουλές και συμβουλές και σχολιάζοντας ενδιαφέρουσες ειδήσεις ή τάσεις του κλάδου.

Μπορείτε να συνδέσετε τους χρήστες πίσω στον ιστότοπό σας, ο οποίος συνιστάται, ειδικά με τις αναρτήσεις ιστολογίου σας ή μια νέα αναφορά που έχετε γράψει. Αλλά μην συνεχίσετε να λέτε στους ανθρώπους να αγοράσουν τα προϊόντα σας, επειδή αυτή δεν είναι η σωστή πλατφόρμα.


Μην συνδέετε μόνο με το δικό σας περιεχόμενο

Εκτός από την ανάρτηση συνδέσμων σε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, θυμηθείτε να συνδεθείτε και με άλλο περιεχόμενο. Είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο που οι προοπτικές σας θα βρουν χρήσιμες, οπότε αναζητήστε τις μόνοι σας και παρέχετε συνδέσμους προς τους οπαδούς σας.

Θα πρέπει επίσης να μοιράζεστε τις αναρτήσεις άλλων χρηστών. Για παράδειγμα, μπορείτε να επαναλάβετε άλλα tweets και αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε σχέσεις και να μοιραστείτε τις δικές σας αναρτήσεις περισσότερο.


Αλληλεπιδράστε με τις προοπτικές

Εκτός από την ανάρτηση συνδέσμων σε περιεχόμενο, τόσο δικό σας όσο και επιμελημένο περιεχόμενο, βεβαιωθείτε ότι αλληλεπιδράτε επίσης με τους οπαδούς σας και άλλους χρήστες. Απαντήστε σε ερωτήσεις, εμπλακείτε σε συνομιλίες, κάντε τις δικές σας ερωτήσεις, ξεκινήστε μια δημοσκόπηση, ξεκινήστε έναν διαγωνισμό και εστιάστε στη δέσμευση.


Πειραματιστείτε με τη διαφήμιση

Όλο και περισσότερες προσφορές πραγματοποιούνται στο Facebook, το Twitter και άλλους ιστότοπους. Στην πραγματικότητα, η κοινωνική διαφήμιση αυξήθηκε κατά 41% σε όλο τον κόσμο το 2014 και μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό.

Αυτό συχνά έρχεται με τη μορφή πληρωμένης διαφήμισης ή κάτι σαν επαναστόχευση, όπου οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε άτομα που έχουν ήδη προσγειωθεί στον ιστότοπό σας ή έχουν ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά.

Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν στην πραγματικότητα να είναι πολύ αποτελεσματικά μέρη για διαφήμιση, αρκεί να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας στα σωστά άτομα και με τον σωστό τρόπο.

Χρήση κοινωνικών εργαλείων

Υπάρχουν πολλά εργαλεία κοινωνικής διαχείρισης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πάρετε περισσότερα από τα κοινωνικά σας δίκτυα. Αυτά περιλαμβάνουν εργαλεία όπως το Hootsuite και το Sprout Social, τα οποία σας επιτρέπουν να κάνετε διάφορες εργασίες, όπως ο προγραμματισμός των δημοσιεύσεών σας εκ των προτέρων, η χρήση αναλυτικών στοιχείων για να μάθετε τι κάνετε σωστά και λάθος και η εύρεση αναφορών στην επωνυμία σας, ώστε να μπορείτε να αντιδράσετε αμέσως.


Επωφεληθείτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε περισσότερα από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σας, οπότε δώστε τους μια ευκαιρία μόλις έχετε παρουσία σε διάφορα δίκτυα. Ό, τι κι αν κάνετε, βεβαιωθείτε πάντα ότι η δραστηριότητά σας είναι σχετική και θυμηθείτε να μην δημοσιεύσετε βιαστικά - μπορείτε να βλάπτετε τη φήμη σας δημοσιεύοντας κάτι ακατάλληλο.

Έτσι, εμπλακείτε, διασκεδάστε, χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές και μάθετε καθώς προχωράτε και στη συνέχεια μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από έναν προσιτό και εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.