author img
Ιφιγένεια Αραμπελού
Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού

"Όλα είναι πιθανά όταν έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους εκεί για να σε στηρίξουν."

Το έργο σας έχει τελικά τελειώσει, και είναι live! Αυτά είναι υπέροχα νέα, αλλά τι θα γίνει μετά; Πολλοί οργανισμοί λειτουργούν το μοντέλο "deliver and forget", το οποίο αφήνει τον ιστότοπό σας μη υποστηριζόμενο και αυτό με τη σειρά του οδηγεί σε απογοήτευση και δυσαρέσκεια όταν προκύπτουν προβλήματα. Είναι ζωτικής σημασίας η εφαρμογή σας να είναι ασφαλισμένη και προστατευμένη. Ένα παράπονο που ακούμε επανειλημμένα είναι ότι οι πελάτες μένουν χωρίς να υποστηρίζονται, να ξεχνιούνται ή να δεσμεύονται σε συμφωνίες που δεν είναι κατάλληλες για το σκοπό τους και δεν πληρούν τις απαιτήσεις τους. Εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές για να λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεται ο ιστότοπός σας.


Προετοιμασία

Οι συζητήσεις σχετικά με το μοντέλο υποστήριξης και τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή σας μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει πρέπει να πραγματοποιηθούν στην αρχή του έργου του ιστότοπού σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε εξετάζοντας ποια πακέτα υποστήριξης έχει να προσφέρει ο οργανισμός σας και αν αυτά ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας. Εάν η επιχείρησή σας έχει επιχειρησιακή εμπειρία και θέλετε να υποστηρίξετε τον ιστότοπό σας εσωτερικά, ένα σχέδιο Hypercare θα πρέπει να προετοιμαστεί με σαφή αποτελέσματα για να αναλάβει η ομάδα σας.


Μετάβαση

Η μετάβαση στη φάση λειτουργίας είναι ίσως η πιο κρίσιμη φάση του έργου του ιστότοπού σας. Συνήθως, μετά την ολοκλήρωση της δοκιμής αποδοχής χρηστών και την εξομάλυνση των τελευταίων σφαλμάτων, υπάρχει εσφαλμένη εντύπωση ότι έχει γίνει όλη η εργασία.

Στοιχεία που παίρνουν δέυτερη θέση και γίνονται δεύτερη σκέψη είναι δραστηριότητες όπως η εκπαίδευση, η μετάβαση στις ομάδες που θα λειτουργήσουν το website, το Hypercare και οι documentation handovers.

Εμείς στη Discover IT αναγνωρίζουμε τη Μεταβατική Φάση ως ξεχωριστή και ανεξάρτητη Φάση από μόνη της με σαφή παραδοτέα.


Υποστήριξη και συντήρηση

Μετά τη μετάβασή σας και τον ιστότοπό σας είναι ζωντανός, το προσωπικό σας έχει προσαρμοστεί στην αλλαγή και όλα λειτουργούν ομαλά. Είναι σαν να αγοράζετε ένα ωραίο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο με τα  χρήματά που έχετε κερδίσει σκληρά καθώς και το χρόνο  για να το απολαύσετε. Έχοντας μια ισχυρή συμφωνία υποστήριξης και συντήρησης εξασφαλίζεται το μέλλον του ιστότοπού σας και σας δίνεται επίσης το πολύτιμο δώρο της ηρεμίας. Μερικά στοιχεία που πρέπει να προσέξετε σε μια σύμβαση υποστήριξης:

Οι επιλογές. Ρωτήστε το γραφείο σας ποιες εναλλακτικές λύσεις παρέχουν για υποστήριξη και συντήρηση. Ένα μέγεθος σίγουρα δεν ταιριάζει σε όλους. Ελέγξτε την ευελιξία στα τυποποιημένα πακέτα τους και πώς μπορείτε να τα προσαρμόσετε στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

SLAs. Οι συμφωνίες υποστήριξης και συντήρησης θα πρέπει να συνοδεύονται από συμφωνίες επιπέδου εξυπηρέτησης. Θέλετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας να εγγυάται ότι η υπηρεσία σας θα αποκατασταθεί σε καθορισμένο χρονικό διάστημα.

Υποστήριξη. Εκτελείται το συμβόλαιο υποστήριξής σας; Ποιες είναι οι μετρήσεις; Χρειάζεστε περισσότερη υποστήριξη; Η τακτική αναφορά της απόδοσης της σύμβασης υποστήριξής σας πρέπει να πραγματοποιείται για να διασφαλιστεί ότι τόσο εσείς όσο και ο οργανισμός σας θα επωφεληθείτε στο έπακρο από τη συμφωνία.  Στο τέλος της ημέρας, είμαστε όλοι μαζί σε αυτό!


Η Discover IT διαθέτει μια σειρά πακέτων υποστήριξης και συντήρησης για την κάλυψη των λειτουργικών σας αναγκών.  Διαθέτουμε ειδικά πακέτα υποστήριξης για τους ιστότοπούς σας στο Kentico με ένα καθιερωμένο σχέδιο μετάβασης. Εάν αισθάνεστε ότι δεν υποστηρίζεστε αρκετά , μιλήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα!