Μεταμορφώστε το ψηφιακό τοπίο ενός οργανισμού μελών.

Η UBA είχε έναν κορυφαίο στόχο να ενισχύσει την ψηφιακή εμπειρία των μελών της και να εδραιώσει το ψηφιακό τους τοπίο. Ο οργανισμός αναζητούσε ένα νέο σχέδιο, χαρακτηριστικά εξατομίκευσης για τα μέλη του και επέτρεπε στα μέλη του να χρησιμοποιούν όλα τα πλεονεκτήματα της συνδρομής τους . Προσπαθούσαν επίσης να ελευθερώσουν τις εσωτερικές ομάδες τους από το βάρος της χειρωνακτικής προσπάθειας και της επικάλυψης στις καθημερινές τους λειτουργίες

Το UBA’s Wisdom Network χρειαζόταν ένα νέο σχεδιασμό καθώς η ιστοσελίδα του UBA’s Wisdom Network. Ο ιστότοπος ήταν γεμάτος περιεχόμενο με περίσσεια 10.000 στοιχείων περιεχομένου και καμία δυνατότητα προσθήκης ετικέτας ή φιλτραρίσματος οποιουδήποτε σχετικού περιεχομένου. Η εγκατάσταση αναζήτησης δεν ήταν λειτουργική και υπήρξε feedback από τα μέλη που ζητούσαν κάποια μορφή εξατομίκευσης. Υπήρχαν αρκετοί ιστότοποι συνδεδεμένοι με το Wisdom Network που κατασκευάστηκαν λανθασμένα και δεν εξυπηρετούσαν πλέον έναν προφανή σκοπό. Δημοφιλείς εκδηλώσεις μελών όπως τα διαδικτυακά σεμινάρια ήταν δύσκολο να κρατηθούν και να πληρωθούν και αυτό εμπόδιζε τόσο την εμπειρία των χρηστών όσο και τη ροή εσόδων του οργανισμού.

Η UBA χρησιμοποιεί το Impexium AMS το οποίο είναι ένα δημοφιλές Σύστημα Διαχείρισης Συλλόγων. Παρόλο που το Impexium είναι ένα ισχυρό και χαρακτηριστικό πλούσιο AMS, δεν ενσωματώθηκε καθόλου στην ιστοσελίδα του Wisdom Network. Τα μέλη έπρεπε να έχουν πολλαπλές συνδέσεις, μία για πρόσβαση σε πόρους στο Wisdom Network και μία για πρόσβαση σε λειτουργίες στο Impexium. Ζωτικές δραστηριότητες όπως η εγγραφή μελών πραγματοποιήθηκαν δύο φορές προκαλώντας καθυστερήσεις, χειρωνακτική προσπάθεια, σύγχυση των μελών και απώλεια εσόδων.

Ο οργανισμός χρειαζόταν ψηφιακό μετασχηματισμό με επίκεντρο την εδραίωση του ψηφιακού τοπίου τους, την αύξηση της αξίας για τα μέλη και τη δυνατότητα της επιχειρησιακής ομάδας τους να επικεντρωθεί στην παροχή αξίας και να μην καταναλωθεί σε αλληλεπικαλύψεις και χειρωνακτικές προσπάθειες.

Το πρώτο στοιχείο που πρέπει να αντιμετωπιστεί ήταν ένα νέο νέο σχέδιο. Ο νέος ιστότοπος φαίνεται και αισθάνεται σύγχρονος και αξιοποιεί τις τελευταίες τεχνολογίες front-end.

Η αρχιτεκτονική λύσεων DIT αποτελούνταν από ένα μπροστινό μέρος React JS και ένα back-end MVC που τροφοδοτείται από το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Kentico MVC. Η αρχιτεκτονική περιελάμβανε μια σειρά ενσωματώσεων συστημάτων τρίτων με βασικό στόχο την εξάλειψη της αλληλεπικάλυψης των προσπαθειών και των μη αυτόματων παρεμβάσεων.

Το Kentico MCV CMS είναι μια εξαιρετική εφαρμογή για τις ανάγκες των UBAs. Από εμπορική άποψη βρίσκεται στο σωστό σημείο τιμής που επιτρέπει στους οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα να απολαμβάνουν τα οφέλη ενός προϊόντος που υποστηρίζεται με άδεια και χωρίς ετικέτες τιμών που θα απειλήσουν τους προϋπολογισμούς τους.

Από την άποψη της επεξεργασίας CMS επιτρέπει μια εξαιρετική και αβίαστη εμπειρία επεξεργασίας. Το προσωπικό της UBA προσαρμόστηκε στο νέο CMS σχεδόν αμέσως χωρίς την ανάγκη μακροσκελών προπονήσεων.

Η τεχνολογία MVC απελευθέρωσε τον ιστότοπο για να φτάσει τα κορυφαία επίπεδα απόδοσης. Λαμβάνοντας υπόψη πόσο βαρύ είναι το περιεχόμενο του ιστότοπου, η αρχιτεκτονική επικεντρώθηκε στη διάτρηση. Έχουν προστεθεί δυνατότητες εξατομίκευσης με την εισαγωγή της προσθήκης ετικετών περιεχομένου και την έννοια του πίνακα εργαλείων ενός μέλους. Τα μέλη μπορούν τώρα να συνδεθούν και να βρουν όλα όσα χρειάζονται στον προσωπικό τους χώρο στον ιστότοπο.

Η ομορφιά της αρχιτεκτονικής DIT είναι η ανάμειξη των τελευταίων τεχνολογιών καθώς και των πολλαπλών ενσωματώσεων συστημάτων. Η ενσωμάτωση με εξειδικευμένα προϊόντα τρίτων επιτρέπει στους χρήστες του ιστότοπου να χρησιμοποιούν τις καλύτερες διαθέσιμες τεχνολογίες χωρίς να χρειάζεται να εγγραφούν και να εγγραφούν σε πολλαπλά συστήματα. Η εγγραφή στην ιστοσελίδα της UBA γίνεται η πύλη πρόσβασης σε όλες τις σχετικές εφαρμογές και συστήματα, καθώς και στα οφέλη των μελών.

Βασικές ενσωματώσεις API:

  • ReactJS Εμπροσθοδικείο με το CMS του Κεντίκο
  • Impexium AMS (Σύστημα Διαχείρισης Ενώσεων)
  • GoToWebinar (για εγγραφές και εγγραφές webinar)
  • Έρευνα σχεδίου υγείας (HPS)
  • AdEase μία είσοδος
  • Authorise.net πύλη πληρωμής (για πληρωμές μελών και υπηρεσιών

format_quote

Η τελική λύση και λειτουργικότητα της ιστοσελίδας ήταν πολύ πιο απλή και καθαρή από ό, τι είχαμε ποτέ φανταστεί. Ζητήσαμε επίσης προσαρμοσμένο προγραμματισμό για την επίλυση αρκετών προβλημάτων και κάθε φορά η ομάδα DIT έκανε μια διεξοδική δουλειά κατανόησης των αναγκών μας και παροχής λύσεων που δεν περιμέναμε και όχι μόνο επιλύσαμε το ζήτημα αλλά βελτίωσαν το αποτέλεσμα.

Συνεργαστείτε με την DIT εάν έχετε την ευκαιρία. Επιδεικνύουν μια ισχυρή εργασιακή ηθική, είναι διαφανείς, είναι εξαιρετικοί λύτες προβλημάτων και ειλικρινά, κάνουν τη δουλειά μας εύκολη.

Bill Olson

Senior VP, Operations at United Benefit Advisors (UBA)



format_quote