Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών στην εύρεση των τέλειων, προσαρμοσμένων διακοπών.
Αυτό ήταν ένα σχέδιο μετεγκατάστασης. Ο ιστότοπος είναι ένα φυλλάδιο με ενσωμάτωση με το Salesforce που χειρίζεται πιθανά ερωτήματα πελατών.
Ο επιχειρηματικός στόχος ήταν να αναπτυχθεί μια πλατφόρμα που θα εμπνεύσει τον επισκέπτη να βρει διακοπές και να έχει αρκετή πρόσκληση σε ενέργειες για να συγκεντρώσει περισσότερες πληροφορίες και τελικά να διαμορφώσει το κατά παραγγελία ταξίδι του και να το αγοράσει.
Η κύρια πρόκληση ήταν να γίνει αυτή η ιστοσελίδα ελκυστική για την πελατεία-στόχο και να λειτουργήσει ως η αρχή της εμπειρίας των πολυτελών διακοπών τους. Η οπτική εμφάνιση της ιστοσελίδας είναι κρίσιμη.
Μια άλλη πρόκληση ήταν να βελτιστοποιηθεί πλήρως ο ιστότοπος SEO.
Η σχεδιαστική πτυχή επιτεύχθηκε με την ανάπτυξη ενός μοναδικού και υπερσύγχρονου σχεδιασμού που βελτιστοποιείται πλήρως για συσκευές και προγράμματα περιήγησης. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας χρησιμοποιούνται επίσης σε όλο τον ιστότοπο και ο σχεδιασμός επιτρέπει την πλήρη βελτιστοποίηση και αλλαγή μεγέθους των εικόνων, καθιστώντας την εμπειρία επεξεργασίας περιεχομένου παιχνιδάκι.
Χρησιμοποιήθηκαν αρκετά χαρακτηριστικά Kentico MVC:
H δυνατότητα ύπαρξης της σελίδας σε πολλές γλώσσες με τη βοήθεια του Kentico ήταν καθοριστική για την παγκόσμια εμβέλεια και αρχιτεκτονική, τις περιφερειακές ομάδες και τους συντάκτες περιεχομένου. Το Kentico CMS μαζί με την συμβολή της Discover Digital έχει κάνει πολύ θετική την εμπειρία επεξεργασίας περιφερειακού περιεχομένου.
Ένας άλλος παράγοντας νίκης για το Kentico (MVC) είναι η λειτουργικότητα δημιουργίας σελίδων. Οι τοπικές ομάδες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους σελίδες χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη των widgets που έχει αναπτύξει η Discover Digital. Αυτό δίνει στον πελάτη την ευελιξία και την ανεξαρτησία να διαχειρίζεται τον ιστότοπό του με το δικό του ρυθμό και ζώνη ώρας χωρίς την ανάγκη παρέμβασης του πρακτορείου.
Το κομμάτι έμπνευσης αντιμετωπίστηκε με την ανάπτυξη αρκετών οπτικά ελκυστικών και εύχρηστων φίλτρων. Το «πλέγμα έμπνευσης» δίνει στον χρήστη την πρώτη ματιά στην εξατομικευμένη εμπειρία όπου μπορεί να διαμορφώσει τα αποτελέσματα αναζήτησης και να παρουσιάσει ένα σύνολο προορισμών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του.
Μέσα από μια σειρά βελτιώσεων SEO και αρχιτεκτονικών αποφάσεων όσον αφορά τη δομή των διευθύνσεων URL, τα ονόματα σελίδων κ.λπ., επιτεύχθηκαν επίσης στόχοι SEO.
Τα αποτελέσματα του Google Analytics είναι εντυπωσιακά από την έναρξη λειτουργίας του Ιστότοπου στα μέσα Δεκεμβρίου 2019
Analytics
Στατιστικά στοιχεία συσκευής
Νέοι επισκέπτες