Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών στην εύρεση των τέλειων, προσαρμοσμένων διακοπών.

Αυτό ήταν ένα σχέδιο μετεγκατάστασης. Ο ιστότοπος είναι ένα φυλλάδιο με ενσωμάτωση με το Salesforce που χειρίζεται πιθανά ερωτήματα πελατών.

Ο επιχειρηματικός στόχος ήταν να αναπτυχθεί μια πλατφόρμα που θα εμπνεύσει τον επισκέπτη να βρει διακοπές και να έχει αρκετή πρόσκληση σε ενέργειες για να συγκεντρώσει περισσότερες πληροφορίες και τελικά να διαμορφώσει το κατά παραγγελία ταξίδι του και να το αγοράσει.

Η κύρια πρόκληση ήταν να γίνει αυτή η ιστοσελίδα ελκυστική για την πελατεία-στόχο και να λειτουργήσει ως η αρχή της εμπειρίας των πολυτελών διακοπών τους. Η οπτική εμφάνιση της ιστοσελίδας είναι κρίσιμη.

Μια άλλη πρόκληση ήταν να βελτιστοποιηθεί πλήρως ο ιστότοπος SEO.

Η σχεδιαστική πτυχή επιτεύχθηκε με την ανάπτυξη ενός μοναδικού και υπερσύγχρονου σχεδιασμού που βελτιστοποιείται πλήρως για συσκευές και προγράμματα περιήγησης. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας χρησιμοποιούνται επίσης σε όλο τον ιστότοπο και ο σχεδιασμός επιτρέπει την πλήρη βελτιστοποίηση και αλλαγή μεγέθους των εικόνων, καθιστώντας την εμπειρία επεξεργασίας περιεχομένου παιχνιδάκι.

Χρησιμοποιήθηκαν αρκετά χαρακτηριστικά Kentico MVC:

  • Cultured versions of the page
  • Πρόγραμμα δημιουργίας σελίδων (Page Builder)
  • Έξυπνη αναζήτηση
  • Τύποι σελίδων και σελίδες του Kentico
  • Προσαρμοσμένοι πίνακες
  • Προσαρμοσμένες ρυθμίσεις
  • Staging
  • Αρχείο καταγραφής συμβάντων

Οι καλλιεργητικές εκδόσεις του Kentico της σελίδας ήταν καθοριστικές για την παγκόσμια εμβέλεια και αρχιτεκτονική, τις περιφερειακές ομάδες και τους συντάκτες περιεχομένου. Το Kentico CMS μαζί με την εφαρμογή κατά παραγγελία DIT έχει κάνει την εμπειρία επεξεργασίας περιφερειακού περιεχομένου πολύ θετική.

Ένας άλλος παράγοντας νίκης για το Kentico (MVC) είναι η λειτουργικότητα δημιουργίας σελίδων. Οι τοπικές ομάδες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους σελίδες χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη widgets που έχει αναπτύξει το DIT. Αυτό δίνει στον πελάτη την ευελιξία και την ανεξαρτησία να διαχειρίζεται τον ιστότοπό του με το δικό του ρυθμό και ζώνη ώρας χωρίς την ανάγκη παρέμβασης του πρακτορείου.

Το κομμάτι έμπνευσης αντιμετωπίστηκε με την ανάπτυξη αρκετών οπτικά ελκυστικών και εύχρηστων φίλτρων. Το «πλέγμα έμπνευσης» δίνει στον χρήστη την πρώτη ματιά στην εξατομικευμένη εμπειρία όπου μπορεί να διαμορφώσει τα αποτελέσματα αναζήτησης και να παρουσιάσει ένα σύνολο προορισμών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του.

Μέσα από μια σειρά βελτιώσεων SEO και αρχιτεκτονικών αποφάσεων όσον αφορά τη δομή των διευθύνσεων URL, τα ονόματα σελίδων κ.λπ., επιτεύχθηκαν επίσης στόχοι SEO.

Τα αποτελέσματα του Google Analytics είναι εντυπωσιακά από την έναρξη λειτουργίας του Ιστότοπου στα μέσα Δεκεμβρίου 2019


Analytics

  • Bounce Rate κάτω κατά >40%
  • Αύξηση Νέων Χρηστών >400%
  • Προβολές σελίδας πάνω κατά >103%

Στατιστικά στοιχεία συσκευής

  • Τώρα, το κινητό είναι η κύρια συσκευή με το 84,29% των επισκεπτών να έχουν πλέον πρόσβαση μέσω κινητού (από 27,51%)
  • Οι χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών αυξήθηκαν κατά 7,29% (2546 χρήστες)
  • Οι χρήστες tablet αυξήθηκαν κατά 253,25% (272 χρήστες)

Νέοι επισκέπτες

  • Αύξηση νέων χρηστών κατά 400%
  • Αύξηση των συνεδριών κατά 350%
  • Επισκέπτες που επιστρέφουν >8%