Skip to content
Ψηφιακή στρατηγική | μελέτη περίπτωσης

SGI-UK

sgi logo

Οι υπηρεσίες μας

Σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη
Ψηφιακή στρατηγική
Υποστήριξη & Συντήρηση
Μια ψηφιακή πλατφόρμα για έναν οργανισμό μελών, που επιτρέπει στους χρήστες του να παρακολουθούν το ταξίδι τους ως μέλη και να συνειδητοποιούν την αξία της ιδιότητας μέλους. Ένας πραγματικός ψηφιακός μετασχηματισμός που εξυπηρετεί πάνω από 14.000 μέλη.

Στόχοι

Ο κύριος επιχειρησιακός στόχος αυτού του έργου ήταν η αύξηση του προφίλ του οργανισμού. Τα στοιχεία που στόχευαν ήταν τα εξής:

  • Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη
  • Αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του αριθμού των ερωτημάτων που υποβλήθηκαν
  • Αύξηση των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω του δικτυακού τόπου, όπως ηλεκτρονικό κατάστημα, συνδρομές στο μηνιαίο περιοδικό, εγγραφή σε μαθήματα και ηλεκτρονικές δωρεές.

Η συμμόρφωση με τους ισχύοντες και τελευταίους κανονισμούς και η ασφάλεια των πληροφοριών ήταν πάντα στο επίκεντρο των απαιτήσεων και των στόχων του πελάτη.

Προκλήσεις

Η SGI-UK μεταπήδησε στην Discover Digital από έναν άλλο συνεργάτη της Kentico, ο οποίος είχε αναπτύξει το σύστημα διαχείρισης συνδρομών της στο Kentico. Κατά τη στιγμή της μετάβασης, υπήρχαν επίσης αρκετοί ιστότοποι (δημόσιοι, μέλη, καταστήματα, κρατήσεις αιθουσών συνεδριάσεων, συνεδριάσεις συζητήσεων) που είχαν αναπτυχθεί σε διάφορες πλατφόρμες και έπρεπε να μεταφερθούν στο Kentico.

Ο οργανισμός υποστηρίζει 620 τοπικές ομάδες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και έχει πάνω από 16.000 μέλη. Ο δικτυακός τόπος είναι το κύριο διαχειριστικό εργαλείο όλων των δεδομένων των μελών. Το σύστημα διαχείρισης μελών του οργανισμού που είχε αναπτυχθεί στο Kentico από τον προηγούμενο προμηθευτή είχε βαριές προσαρμογές και πολύπλοκη αρχιτεκτονική. Η πρόκληση ήταν να χρησιμοποιηθεί περισσότερη εγγενής λειτουργικότητα του Kentico και να απλοποιηθεί η αρχιτεκτονική όπου ήταν δυνατόν. Ήταν επίσης κρίσιμο να διασφαλιστεί ότι ο ιστότοπος είναι πλήρως συμβατός με τον GDPR.

Οι ιστότοποι που μεταφέρθηκαν στο Kentico έπρεπε να είναι επικεντρωμένοι στον χρήστη, λειτουργικοί, σύγχρονοι αλλά, ταυτόχρονα, να διατηρούν την ταυτότητα του οργανισμού.

Λύση

Η εγγενής λειτουργικότητα του Kentico έχει αντιμετωπίσει τις ανησυχίες και τις προκλήσεις σχετικά με τη συμμόρφωση και την ασφάλεια.

Η μετάβαση των πολλαπλών ιστότοπων και εφαρμογών στο Kentico επιτεύχθηκε μέσω της δημιουργίας μιας ενότητας Kentico Multi-Purpose E-commerce. Αξιοποιώντας διάφορα συστατικά της Kentico και συμπληρώνοντάς τα με προσαρμογή, η Discover Digital ανέπτυξε ένα στοιχείο ηλεκτρονικού εμπορίου πολλαπλών χρήσεων που επιτρέπει την πραγματοποίηση διαφόρων συναλλακτικών δραστηριοτήτων μέσω του ιστότοπου. Αυτές είναι οι εξής:

  • SGI-UK Shop όπου οι επισκέπτες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα μέσω διαδικτύου.
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα όπου οι επισκέπτες μπορούν να εγγραφούν και να αγοράσουν διάφορα μαθήματα.
  • Συνδρομές. Οι επισκέπτες από όλο τον κόσμο μπορούν να αγοράσουν διάφορες συνδρομές του περιοδικού SGI-UK.
  • Δωρεές. Οι δωρεές προς τον οργανισμό μπορούν να πραγματοποιηθούν πλήρως ηλεκτρονικά.

Η διαχείριση των μελών έχει βελτιωθεί μέσω της ανασχεδίασης του συστήματος διαχείρισης Kentico που αναπτύχθηκε. Η επανασχεδίαση επέτρεψε τη διαχείριση των μελών να είναι πιο προσιτή από το διοικητικό προσωπικό και παρείχε τις αναγκαίες βελτιώσεις στις επιδόσεις.

Η SGI-UK απαιτούσε προσαρμοσμένες ενότητες για να αντιμετωπίσει την οργανωτική της δομή. Οι προσαρμοσμένες ενότητες χρησιμοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό για να ανταποκριθούν στις ανάγκες του οργανισμού.