Ένα πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού που επιτρέπει στους ασφαλιστικούς πελάτες να αποκτήσουν ανταγωνιστικά προϊόντα ασφάλισης προσφορών και αγορών. Αξιοποίηση των τελευταίων τεχνολογιών cloud και εισαγωγή του IOT στον οργανισμό.
Το 2014, σχεδίαζαν να αναθεωρήσουν το διαδικτυακό εμπορικό σήμα της εισάγοντας έναν νέο ιστότοπο με δυνατότητα διαχείρισης περιεχομένου. Ένας σημαντικός στόχος, ως μέρος του έργου, ήταν να εισαχθεί το πρώτο ηλεκτρονικό σύστημα όπου οι πελάτες θα μπορούσαν να λάβουν μια προσωπική ή εμπορική προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτων και να αγοράσουν ασφαλιστήρια συμβόλαια στο διαδίκτυο, κατεβάζοντας την τεκμηρίωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου απευθείας από τον ιστότοπο.
Εκτός από την παροχή ενός νέου ιστότοπου με καλή επωνυμία για την Advantage General, ο κύριος στόχος της Discover Digital ήταν να εισαγάγει ένα ηλεκτρονικό σύστημα όπου οι πελάτες θα μπορούν να λάβουν προσφορά για την ασφάλιση οχημάτων τους και στη συνέχεια να μπορούν να αγοράσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο διαδίκτυο. Αυτό θα έδινε στους πελάτες έναν ευκολότερο τρόπο να αποκτήσουν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο αμέσως και με την ευκολία τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το πλησιέστερο υποκατάστημα. Η κατασκευή του πρώτου συστήματος Online Quote and Buy για την αγορά της Τζαμάικας θα παρείχε εξοικονόμηση χρόνου και κόστους και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Advantage General. Αυτό θα παρείχε επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων πελατών.
Η Advantage General Insurance Company Limited, η μεγαλύτερη γενική ασφαλιστική εταιρεία στην Τζαμάικα, απαίτησε μια νέα τοποθεσία με βελτιωμένες διαδικτυακές δυνατότητες. Υπήρχαν μερικές προκλήσεις που αντιμετώπισε η Discover Digital δημιουργώντας παράλληλα αυτό που ήθελε ο πελάτης.
Η Discover Digital επέλεξε την πλατφόρμα Kentico CMS Ultimate . Παρέχει επίσης μια διαδρομή αναβάθμισης στο σύστημα μάρκετινγκ επιχειρήσεων Kentico EMS.
H Discover Digital ήταν σε θέση να δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό ασφαλιστικών προσφορών πολλαπλών προϊόντων, πολλών προμηθευτών και πίνακες για την αποθήκευση καρτελών προσφορών και πολιτικών, με τη βοήθεια του API του Kentico και των προσαρμοσμένων πινάκων. Οι προσαρμοσμένοι πίνακες του Kentico βοήθησαν τη Discover Digital να δημιουργήσει τη σειρά φορμών προσφοράς, συμπεριλαμβανομένης της φόρμας γρήγορης προσφοράς, και φόρμες για τη συλλογή πληροφοριών πολιτικής, πληροφοριών οχημάτων, συλλογής πληροφοριών οδηγών, προαιρετικών πρόσθετων, δικαιωμάτων έκπτωσης κ.λπ., και των πινάκων για την αποθήκευση τιμών πολιτικής, φορτίων, εκπτώσεων, ελάχιστων ασφαλίστρων κ.λπ.
Επίσης, με τη βοήθεια προσαρμοσμένων λειτουργικών μονάδων του Kentico, η Discover Digital δημιούργησε: